torstai 26. huhtikuuta 2012

Haaste! löytäkää itsenne ja tehkää ;)

Kiitos haasteesta Mirella <3 

1. Oon siivous/siisteys hullu... Haluan eroon tästä :) Huomaan olevani paljon ''masentuneempi'' jos koti on sotkunen ja epäjärjestyksessä. Pitää vissiin pikku hiljaa vähän hellittää koska tulevaisuudessa pienten lasten kanssa ei pysty olemaan siistiä, saatika tavarat paikoillaan.

2. Rakastan valokuvia! Mulla on lähes jokapaikassa kamera mukana. Blogeissa katon aina ekana kuvat ;)

3. Oon kova stressaaja, teen päässä usein asiat vaikeimmiksi mitä ne todellisuudessa on :)

4. En tiedä vielä yhtään mitä aion tehdä äitiysloman jälkeen, meenkö töihin hetkeks vai jäänkö hoitovapaalle... Valokuvaajaksi aion opiskella sitten kun Aatu on vanhempi 

5. Oon tosi tyytyväinen mun elämäntilanteeseen <3

6. Mulla on huono keskittymiskyky, varsinki metelissä! Sen takia mun tekstit on usein sekavia :D

7. Teen harvoin mitään haasteita. Nyt yllätin ;)





Ja haastan seuraavat:








2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit! :)