keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Jumankekka!

Nyt mä sen tajusin!!! Oon tos joskus valitellu kun en pysty laittamaan uutta banneria enää koneelta kun tulee teksti ''kiintiö täynnä'' Eli oon joutunu joka kerta laittamaan toisen nettisivun kautta ton bannerin -.-! Kunnes huomasin että kaikki blogin kuvat menee automaattisesti picasan verkko albumiin... Ja mulla oli siellä yli 1000 kuvaa + että nää järkkärin kuvat on niin ''suuria'' että ihmekkään jos on albumit täynnä -.-!

Mutta pääasia että sain nyt karsittua jotain kuvia pois ja bannerit taas toimii :)

8 kommenttia:

  1. Hei mulla on toi sama ton profiilikuvan kanssa, en pysty lataamaan uutta koska kiintiö on täynnä, pitääkin kokeilla tota samaa!::D kiitos vinkistä, oon ihmetelly jo kauan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oli tosi rasittavaa ku aina herjas :) mäki aloin vaan ettimään googlesta, nii johan selvis :):)

      Poista
  2. Mä itsen pienennän kaikki kuvat, jotka blogiin laitan. Näin tilaa säästyy aika rutkastikin, eikä tarvi alkaa poistella niitä toisesta päästä. Mun kameralla tulee kuvien mitoiksi 4272 x 2848 ja pienennän ne niin, että pisin sivu on 800. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päätin että itekki alan tekemään niin!! :) Ja lataaki nopeemmin kuvat tänne :)

      Poista
  3. mulla on nyt sama juttu! kysyisinkin sellasta, et jos sieltä poistaa kuvia niin eihän ne häviä kuitenkaan blogista??

    VastaaPoista
  4. kyllä ne häviää :(( mä poistelin pari kuvaa kokeeksi ja kattoin häviääkö ja hävis... poistin noita miljoonia eri bannereita mitä ei muutenkaa oo missään, että tilaa mulla on käytetty ny 99,54% :D

    Aattelin poistaa sitte nuo pari ekaa vuotta jos aivan mahottomaks menee :)

    VastaaPoista
  5. sulle on haaste anne mun blogissaa ;) Heippa! Mun blogista löytyy sulle haaste :) http://piipau-lifeasiknowit.blogspot.com/2012/03/before-i-die.html

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit! :)