sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Toive postaus!



Multa on joskus pyydetty, että tekisin postauksen mun ''musiikki taustasta'' niinpä päätin sen nyt toteutta! Oli kyllä kova homma kaivaa kaikki materiaali tuolta 90,3gigan kuva kansiosta xD
Kuinkahan perusteellista tarinaa te haluatte? :) Voin melkein sanoa että oon syntyny laulaen!

                                          video
Minä pienenä

Mun molempien vanhempien suvut on musikaalisia, ei oo sattumaa että se on periytyny meillekkin. Oon koko ikäni oikeestaan laulanut karaokea, muut musiikki harrastukset tuli kuvioihin vasta 15.v -> oon alannu soittelemaan pianoa omaoppisesti joskus 10.v. Kitaran alotin 15-vuotiaana iskän opeilla... Se kuitenkin jäi raskauden myötä ja nyt kitarat on myyty xD

Mukana oon ollut seurakunnan kuorossa, house bändeissä, Rokkikoulun laulutunneilla ja Rokkikuorossa. ''Keikoilla on oltu mukavasti!'' Oon laulanu iskän kans muutamissa juhlissa, sekä äitin ja isäpuolen häissä... Oon myös osallistunut pariin karaoke kisaan, jossa toisessa lauloin radioon ja voitin tieni semifinaaleihin :)) johon en koskaa kuitenkaan mennyt valmistujaisieni takia :)))

iskä

Rokkikuoron esiintymisiä



joskus 08 powerparkin karaokekisa

                                      video
Tässä videossa eka pätkä on iskelmä karaoke kisasta, jossa siis pääsin jatkoon... Toisessa pätkässä housebändin kirkko keikkaa, missä taustalla kuorokaverit vetelee omia stemmojaan :)) Kolmannessa laulua äitin ja isäpuolen häissä. Neljännessä yhdessä äitin kanssa.


video
Tässä on karaokea paikallisesta xD 
Ja toinen pätkä on rokkikuoron keikka.

Housband

 Kuoro

Mun myydyt komistukset :) 


Iskä ja minä mumman 65.v synttäreillä :)

Kysykää  jos haluatte vielä jotain tietää :) 



10 kommenttia:

  1. Vooi oot tosi hyvä laulaa ! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) joo ja aina on parantamisen varaa :)

      Poista
  2. Oot loistava laulaja, ihanaa kuunneltavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) kiva kuulla jos joku tykkää :)

      Poista
  3. Anne on paras :D Mulla on vieläkin se meidän 3v vanha video missä lauletaan teillä apulanta - armo biisi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :) muistan sen! sit se ku mä soitin kitaralla Ja me laulettii jotain mombasaa

      Poista
    2. Jooh! Oi vitsi oli kyllä kivaa. :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit! :)